Pazar, Eylül 24, 2006

CEVIZLI UN KURABIYESI

aslinda bu kurabiyeleri yapali cooook uzun zaman oldu bundan onceki yemekler gibi ama yazmak bu gune kismetmis .niye yazamadim ? ayni anda bir cok seyle mesgul olunca tabiki herseye yetisemiyorum aslinda sikayetci degilim sadece gecikiyorum okadar .yani su anda yaptigim yemekleri yazmam bu gidisle onumuzdeki seneye yetisecek.ozellikle iki gun once truf mantarli makarna yaptim ve resimler hazir .tadi mi harikaydi ama sirada ,daha eskiler bitmedi insallah bu hafta icinde cok calisip gecikmis herseyi bitirecegim .bu arada asil konudan uzaklastik assagidaki kurabiye gercekten lezzetliydi .afiyet olsun
malzemeler

-3 su bardagi un
-yarim paket tereyagi,yarim paket margarin(oda sicakliginda)
-4 yemek kasigi pudra sekeri
-2 paket vanilya sekeri
-tum ceviz
-uzeri icin pudra sekeri

margarin ,tereyagi ,un ,seker,vanilya iyice yogurun. 15 dakika buzdolabinda dinlendirdikten sonra ceviz buyuklugunde parcalar alip ortalarina cevizi bastiralim(ben hamurun yarisina 1 tatli kasigi kadar kakao ekledim ve oval sekiller verdim )180 derecede uzeri kizarmadan pisirelimsoguduktan sonra uzerine pudra sekeri serpin .afiyet olsun

Hiç yorum yok: