Pazartesi, Aralık 22, 2008

KREMALI KUSKONMAZ CORBASI



Yapimi cok kolay olan bu corbayi diger sebzelerlede yapabilirsiniz.Ben genelde balkabagi, kuskonmaz,kabak...aslinda var olan butun sebzelerle yapmaya calisiyorum.
yapilisi: 1 orta boy dogranmis kuru sogana yikadigim ve gelisi guzel kesdigim 1 bag kuskonmazi 1 tatli kasigi tereyaginda hafif kavuruyorum uzerine 1lt tavuk suyu ekleyip kaynamaya birakiyorum.pisen sebzenin uzerine 200ml sivi krema ,tuz ,karabiber ekleyip mutfak robotunda cekiyorum,1-2 defa daha kaynadiktan sonra ;uzerine daha onceden ayirdigim birkac kuskonmazin saplarini kesip ;tavada zeytinyaginda 1-2 dakika cevirip corbayi susulemek icin kullaniyorum. ben genis porselen cay fincaninda servis ettim ayrica cocuklarin favori corbalarindan biri oldu. tavsiye ederim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: